January 23, 2014

Nombor duak

Yahh.. Baruk jak reactivate blogspot alu ada 2 igek post aku lam sehari. Bukan apa, aku tek bok discover ada apple app for blogger. Apa gik aku alu trus download app tok tek so aku leh blogging on the go via iphone/ipad. Kelasss sik? Aieh tauk bah aku tok ketinggalan. Hahaha..

Anyways, ritok tek slow juak d opis koh. Molah project cam biasa tapi harus fokus aku mudah lari mun lekak lunch ya. Ngembak mata ngantok lagik. Adehh, yalah tek lalu ngupdate blog. Apakah? Haha.. Maka aku dah dibayangi kemeriahan jumpa kawan aku lekak keja tok. Apa tek kmkorg plan nak swimming rah mariott pavi, kak ya malam ikit nak shopping d downtown mines. Yahh, sik lari fokus kau tek? Hahaha.. Lagipun esok Jemat dah bah. Give me a break! *ehh apa kaitan?
Hahaha...!!

Bah, nyambong keja lok aku. Kelak kita bersusey gik.

Peace!!

No comments: